Afspraak maken

U kunt telefonisch of via het patiëntenportaal een afspraak maken (hier moet u wel eerst een account voor aanmaken en een verzoek tot vrijgave van uw dossier hebben gedaan). Voor aanmelden voor het portaal kunt u deze link gebruiken: Inloggen – MijnGezondheid.net

  1. Telefonisch een afspraak maken; De praktijk is tussen 8.00 en 10.00 uur bereikbaar voor het maken van een afspraak. Een afspraak duurt 15 minuten en is bedoeld voor één klacht. De assistente zal u vragen naar de reden van uw bezoek. Zo kan zij inschatten of u met spoed gezien moet worden en kan ze het spreekuur goed inplannen.
  2. Wilt u een afspraak maken zonder wachttijd aan de telefoon, op een moment dat het u uitkomt? Dan kunt u hiervoor gemakkelijk gebruik maken van de webagenda. Volg deze link voor meer informatie en het aanmaken van een account of als u als een account heeft dan ook controleren of u al toegang heeft tot uw dossier.

Kunt u niet naar de afspraak komen?

Wanneer u op een reeds gemaakte afspraak niet kan komen dan graag 24 uur van tevoren uw afspraak afzeggen. Als u de afspraak niet op tijd heeft afgezegd zijn wij genoodzaakt hiervoor een factuur te sturen. U ontvangt dan een factuur van EUR 25.